Introductie

De functie van Accountmanager Binnendienst is zo interessant omdat je als solution seller werkzaam bent voor een groeiende facilitair dienstverlener middels het ‘one stop shopping model’.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een totaalleverancier in de B2B markt voor Office & Work Solutions, van papier en inktcartridges tot catering & hygiëne en persoonlijke beschermingsmaterialen. Ze zijn een multinational. Voor hen zoeken wij een Accountmanager Binnendienst voor op het hoofdkantoor te Amsterdam. Onze opdrachtgever wil een ‘best in class’ werkgever zijn en daarom willen zij in jou investeren. Je krijgt regelmatig verkoop opleidingen en er zijn reële doorgroeimogelijkheden voor succesvolle Account Managers.

Bij onze opdrachtgever zijn innovatie en ontwikkeling erg belangrijk, zodat medewerkers, klanten en bedrijven blijven groeien en ontwikkelen. Zij geloven in een cultuur die medewerkers waardeert en inspireert om zo goed mogelijk te zijn. Hun kernwaarden passie, uitmuntendheid, respect en flexibiliteit spelen hierbij een belangrijke rol.

In de functie van Accountmanager Binnendienst ben je verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille en richt je je op bestaande en nieuwe klanten. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie, bijvoorbeeld naar de functie van Accountmanager Buitendienst.

Functie

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Je beheert jouw klantenaccounts telefonisch en via de mail steeds mét een glimlach
  • Jij bent continu gemotiveerd om te targets te behalen
  • Met je zesde ‘saleszintuig’ spot je New Business opportuniteiten van mijlenver en via o.a. warme leads ben je bezig nieuwe klanten te enthousiasmeren
  • Als professioneel brandjesblusser sta je steeds klaar om onze klanten bij te staan waar nodig
  • Met het meest uitgebreide kantoorproducten en –dienstenportfolio inspireer je jouw (potentiële) klanten. Je maakt hierbij ten volle gebruik van alle tools die je voorhanden hebt.

Functie-eisen

Wie zoeken wij?

  • Je werkt en denkt op minimaal mbo en/of hbo-niveau
  • Je bent commercieel ingesteld en beschikt over analytisch denkvermogen
  • Je bent een sociale salestijger die zowel bestaande als nieuwe klanten met correcte en doeltreffende communicatie weet in te pakken
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en al multitaskend hou je het hoofd koel zonder de glimlach te verliezen
  • Als ambassadeur ga je tot het uiterste voor klanten.

Aanbod

Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week en een gedegen inwerktraject ontbreekt zeker niet.

Plezier in je werk en een goede balans tussen werk en privé zijn minstens zo belangrijk. Hoe meer jij het naar je zin hebt, hoe beter jouw bijdrage aan de organisatie. Je krijgt daarom volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in een enthousiast salesteam dat jou met open armen ontvangt!

Zie hieronder de arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris tussen € 2.600,- en € 3.000,- bruto per maand
  • Een aantrekkelijke bonusregeling, maximaal 20% van het vaste maandsalaris
  • 25 vakantiedagen aangevuld met 7 ADV dagen
  • jaarcontract met de mogelijkheid tot vast contract
  • Diverse trainingen en opleidingen
  • Een goede pensioenregeling
  • Een collectieve zorgverzekering met een aantrekkelijke premie

Sollicitatie

Denk jij WOW! dit is precies wat ik zoek, dan vertel ik je graag meer! Ik ben bereikbaar op 06-12744611 of via manon@wowrecruitment.nl.

Of reageer vandaag nog! Binnen twee werkdagen neem ik contact met je op om een nadere (online) kennismaking in te plannen. Bij een match, stel ik je profiel voor aan onze opdrachtgever. Bij onze opdrachtgever is het de intentie de functie op korte termijn in te vullen. In totaal heb je een tweetal kennismakingen bij jouw nieuwe werkgever.