Introductie

Uitdagende Customer Service functie voor de klant- en servicegerichte professional.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een totaalleverancier in de B2B markt voor Office & Work Solutions, van papier en inktcartridges tot catering & hygiëne en persoonlijke beschermingsmaterialen. Ze zijn een multinational. Op het hoofdkantoor in Amsterdam is de Customer Service afdeling een belangrijke schakel in het klantproces en vanwege groei zijn zij op zoek naar nieuwe collega’s die het team komen versterken.

De Customer Service afdeling zorgt er voor dat o.a. alle vragen en bestellingen vanuit de klant op de juiste manier worden afgehandeld; zij zijn de verbindende factor. Om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, heb jij veel contact met diverse afdelingen zoals o.a. sales, marketing, logistiek en finance.

Je komt te werken in een team van ongeveer 30 customer service medewerkers met een mix van ervaren en nieuwe collega’s. Je kunt dus mooi gebruik van alle kennis en kunde die er al is in het team. Er heerst een relaxte sfeer waar iedereen zichzelf kan zijn.

Functie

Een functie vol variatie?

Je bent verantwoordelijk voor het gehele administratieve verkoopproces van jouw klant-portefeuille. Afspraken die gemaakt zijn over onze producten en diensten, communiceer jij op de juiste manier richting de klant. Jouw werkzaamheden bestaan verder uit:

  • Telefonisch en schriftelijk communiceren naar klanten
  • Het afgeven van prijzen / offertes volgens het geldende prijssysteem en autorisatie systeem
  • Het ontvangen en afhandelen van vragen/klachten van de klant
  • Het informeren van klanten over artikelen en diensten
  • Je zorgt voor opvolging van afspraken door onder meer het opsturen van documentatie, verwerking van orders, het uitbrengen van offertes, prijsafspraken, levertijden en betalingen

Functie-eisen

Wie zoeken wij?

  • Je werkt en denkt op minimaal mbo en/of hbo-niveau
  • Je haalt veel plezier uit het in contact zijn met klanten en het bieden van passende oplossingen
  • Je bent een flexibele teamspeler die ook onder druk het hoofd koel kan houden en snel kan schakelen
  • Je werkt nauwkeurig en je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt goede kennis van MS Office en ervaring met SAP is een pré
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Aanbod

Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week en een gedegen inwerktraject ontbreekt zeker niet.

Plezier in je werk en een goede balans tussen werk en privé zijn minstens zo belangrijk. Hoe meer jij het naar je zin hebt, hoe beter jouw bijdrage aan de organisatie. Je krijgt daarom volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in een enthousiast team dat jou met open armen ontvangt!

Zie hieronder de arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris tussen € 2.600,- en € 3.000,- bruto per maand
  • 25 vakantiedagen aangevuld met 7 ADV dagen
  • jaarcontract met de mogelijkheid tot vast contract
  • Diverse trainingen en opleidingen
  • Een goede pensioenregeling
  • Een collectieve zorgverzekering met een aantrekkelijke premie

Sollicitatie

Denk jij WOW! dit is precies wat ik zoek, dan vertel ik je graag meer! Ik ben bereikbaar op 06-12744611 of via manon@wowrecruitment.nl.

Of reageer vandaag nog! Binnen twee werkdagen neem ik contact met je op om een nadere (online) kennismaking in te plannen. Bij een match, stel ik je profiel voor aan onze opdrachtgever. Bij onze opdrachtgever is het de intentie de functie op korte termijn in te vullen. In totaal heb je een tweetal kennismakingen bij jouw nieuwe werkgever.